czwartek, 24 grudnia 2015

Feliz Navidad! Merry Christmas! Wesołych Świąt!

Obiecałam opowiadanie? Będzie opowiadanie, ale dopiero jutro jak już ogarnę wszystkie ciasta i inne wyjątkowo pyszne produkty. Na razie wpadam tu tylko na chwilę by złożyć wam wszystkim najserdeczniejsze życzenia. Niech nadchodzący rok obędzie się bez ataków kosmitów, nagłego deficytu nutteli i epidemii ogólnego pesymizmu. Uśmiechajcie się jak najczęściej i dzisiaj i przez następne 365 dni. A żeby było wesoło, to przedstawiam wam Święta w wykonaniu Studia Accantus ( niech mi ktoś wyjaśni, dlaczego ja ich odkryłam dopiero miesiąc temu?!) 


4 komentarze:

  1. Bez epidemii pesymizmu, powiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna piosenka! *.*

    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, ale śliczna piosenka, mam nawet wrażenie, że jest lepsza od oryginału!!!

    A tak wgl - jestem Zosia, poznałyśmy się w wakacje na obozie literackim... pamiętasz mnie jeszcze?

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam, trudno zapomnieć tak charakterystycznej osoby o zdecydowanie przerażającej wiedzy ( w pozytywnym sensie). Strasznie się cieszę, że tu zawitałaś. Moja radocha przekracza już wszelkie normy.

      Usuń